Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 1 apr 2018 Charlotte

Kommer inställda matchen mot Rex spelas snart?

• 26 mar 2018 Fannie

När kommer den inställa cup matchen mot Rex spelas?

• 10 maj 2017 Fredrik Westergren

Hej JAnne
    Tack för ditt sakliga och uppmuntrande inlägg i gästboken.

Du har helt rätt i att vi bara skriver om vinster, varje match WIF gör är nämligen en seger för fotbollen. Vi har just nu 3 referat som ligger och väntar på publicering dessa är följande: Ett ref. från en träningsmatch från i vintras samt ref. från de två matcher som spelats i div. 6 och div. 7 i veckan som gått. Riktigt risigt att det dröjt så länge innan vi fått ut dem. Men håll till godo, snart kan du läsa även dem.

Så här långt har samtliga matcher Wattholmas herrar spelat (inkluderat cuper, träningsmatcher, seriermatcher) sedan 1998 refererats på hemsidan. Cirka 1200 referat har skrivits och samtliga är mycket, mycket sakliga i varje stavelse.

JAnne, kul att du hörde av dig med kommentaren kring hemsidan trots att det vi skriver inte är något vidare i dina ögon! Det sporrar oss ytterligare till nya stordåd på referatfronten.

• 10 maj 2017 John Fagerström

JAnne... Vi skriver om alla matcher, är det nåt spec ref du syftar på? Å vilken föreningen kmr du ifrån?

• 10 maj 2017 JAnne

Skriver ni bara om era vinster?
    Bra start i femman ser jag, dags att sluta överdriva kanske, ni är inte så uppskattade av andra föreningar.
    Häls. Janne

• 6 jun 2016 Henrik

Synd att sidan inte uppdateras....trodde att man skulle kunna se kommande matcher här men det verkar vara förra årets matcher.....

• 22 apr 2016 Snoken

inför division-6-starten! http://www.svenskalag.se/kgoifherrlag/nyheter/806724/infor-division-6-norra-2016

• 7 mar 2016 Peter Ericsson

hej grattis grabbar

• 3 dec 2015 Fredrik Westergren

Ikväll är det inställt pga isig plan(torsdag 3/12)

• 31 aug 2015 Fredrik Westergren

Referat från helgens matcher kommer i mitten av veckan.