Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Wattholma IF Futsal Dam Jun 16-18 år födda 2007-20

Följ

Futsal Dam Jun 16-18 år födda 2007-2009

Följ oss för uppdateringar
Följ
Wattholma IF
Futsal Dam Jun 16-18 år födda 2007-2009

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

• 15 mar 2023 Petter Haldén

Hej, vi får inte ihop lag till lördagens träningsmatch mot Bälinge och måste tyvärr ställa in. Vi ses på träning på torsdag.

• 12 mar 2023 Jessica Lundin

Hej. Nelly mår inte bra och måste stå över matchen idag.

• 9 mar 2023 Jonas Lundström

Tack för besked.
    Vi får hålla tummarna för att söndagens träningsmatch går att spela. Ser fram emot att säsongen för 11v11 börjar.

• 9 mar 2023 Petter Haldén

Hej, dagens träning är som förväntat inställd på grund av snöfall. Den är plogad idag men det snöar igen nu så vi får inte spela. Ses på söndag istället.

• 9 mar 2023 Petter Haldén

Hej Jonas, ja det känns osannolikt men jag återkommer om en stund, jag väntar på besked från Storvreta IK samt om Uppsala kommun kommer med uppdaterad info på deras facebook "idrott och fritid".

• 9 mar 2023 Jonas Lundström

Träning ikväll?
    Känns osannolikt att planen i Storvreta ska hinna bli klar till ikväll?

• 5 mar 2023 Petter Haldén

Hej! Eftersom jag måste på möte med de andra ledarna i WIF kl 18 så håller vi dagens träning mellan 17-18. Ses om en stund!

• 26 feb 2023 Petter Haldén

Kvällens träning är inställd. Ses på tisdag istället.

• 23 feb 2023 Petter Haldén

Hej, det snöar idag och min bedömning är att de inte hinner snöröja konstgräset till kl. 18 ikväll. Vi ställer därför in kvällens träning. På söndag 17-1830 ses vi i Vattholma sporthall för styrketräning och matchspel med futsalboll.

• 15 feb 2023 Petter Haldén

Hej, ikväll kl. 1930 informerar Upplands Fotbollförbund om verksamheten i distriktslaget för f08. Det är ett teamsmöte och man hittar länken här: https://uppland.svenskfotboll.se/spelare/upplandslagen2/f08/